.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی مکرر برق در منطقه پشت‌کوه ساری

 بخشدار چهاردانگه مازندران و عضو شورای اداری شهر ساری به قطعی مکرر برق در منطقه پشت‌کوه ساری اشاره کرد و بیان داشت: برق منطقه پشت‌کوه ساری با کوچک‌ترین ریزش برف و باران قطع می‌شود.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اسماعیل امینی در شورای اداری شهر کیاسر که به خاطر حضور امام جمعه جدید شهر کیاسر برگزار شد، اظهار داشت: نماز جمعه در شهر کیاسر بعد از 23 سال در این شهر برگزار می‌شود.

وی وسعت منطقه چهاردانگه را یک هزار و 152 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 95 روستا و یک شهر در منطقه چهاردانگه واقع شدند که 67 روستا دارای شورا هستند.

این مسئول با اعلام اینکه مردم منطقه چهاردانگه 195 شهید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد، بیان داشت: در انتخابات اخیر مجلس 98 درصد مردم منطقه در انتخابات مشارکت داشتند.

*جاده‌های چهاردانگه ساری نیاز به بهسازی دارد

امینی در ادامه طول جاده‌ها روستایی منطقه چهاردانگه ساری را 320 کیلومتر عنوان کرد و گفت: نصف جاده‌های بخش چهاردانگه ساری نیاز به بهسازی دارد.

*اتمام مطالعه برای احداث سد

وی اضافه کرد: چندین پروژه راهسازی در منطقه چهاردانگه در دست اجرا بود که به خاطر شرایط ویژه اقتصادی کشور پروژه‌های عمرانی فعلا در حالت رکود قرار گرفت.

این مسئول از اتمام مطالعه اولیه برای احداث سد در منطقه چهاردانگه ساری خبر داد و بیان داشت: در صورت احداث سد در منطقه چهاردانگه مشکل کمبود آب کشاورزی رفع می‌شود.

*منطقه پشت‌کوه و معضل آب آشامیدنی

وی نبود آب آشامیدنی سالم را از معضلات جدی در بخش منطقه چهاردانگه ساری عنوان کرد و گفت: با وجود افتتاح آب مجتمع تلمادره ساری توقع مردم منطقه برای داشتن آب آشامیدنی سالم برآورده نشد.

وی اضافه کرد: اهداف تعیین شده برای افتتاح آب پشت‌کوه چهاردانگه تامین نشد و این مجتمع آبرسانی به هدف از پیش تعیین شده نرسید.

این مسئول در ادامه از اتمام مطالعه برای آب‌رسانی روستای چورت خبر داد و بیان داشت: کار اجرایی آب‌رسانی به چورت نیز آغاز می‌شود.

*قطعی مکرر برق در منطقه پشتکوه ساری

وی دیگر اقدامات انجام شده در منطقه چهاردانگه ساری برای آب‌رسانی به روستاها را تکمیل آبرسانی مجتمع خارخیل عنوان کرد و گفت: 90 درصد کار اجرایی آب‌رسانی در این منطقه به اتمام رسید که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول به قطعی مکرر برق در منطقه پشت‌کوه ساری اشاره کرد و بیان داشت: برق منطقه پشت‌کوه ساری با کوچک‌ترین ریزش برف و باران قطع می‌شود و حدود 340 میلیون تومان اعتبار برای رفع مشکل قطعی برق در نظر گرفته شد که برای جذب اعتبار نیاز به پیگیری دارد.

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.